Sprawdź kondycję swojej witryny

Audyt SEO strony internetowej

Twoja strona internetowa nie generuje zysków? Jeśli od jakiegoś czasu notujesz systematyczny spadek zasięgów, skorzystaj z naszego audytu SEO. Przeprowadzimy kompleksową analizę i wskażemy obszary, które wymagają poprawy lub optymalizacji.

Analiza i audyt SEO strony internetowej

W skrócie:

od 500 PLN

śr. 7 dni

Kontakt

Pozostałe usługi

Definicja

Czym jest audyt SEO strony internetowej?

Audyt SEO to kompleksowa analiza strony internetowej pod kątem błędów oraz potencjalnych ulepszeń, mających realny wpływ na lokatę serwisu w Google. Podczas audytu analizujemy wszystkie istotne aspekty strony internetowej: jej strukturę, jakość treści, wydajność techniczną, linki wewnętrzne i zewnętrzne, a także słowa kluczowe oraz konkurencyjne otoczenie. Dzięki temu zapewniamy szczegółową ocenę oraz wskazujemy obszary, które należy zoptymalizować dla lepszych rezultatów.

Korzyści

Dlaczego warto przeprowadzić audyt strony internetowej?

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO strony internetowej
Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO strony internetowej
FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z audytem strony internetowej

Poznaj odpowiedzi na pytania, które nurtują wielu naszych Klientów. W przypadku braku pożądanych informacji, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Chętnie udzielimy niezbędnych wyjaśnień, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.

Audyt strony internetowej powinien być przeprowadzany regularnie — szczególnie po wdrożeniu istotnych zmian lub rozbudowie witryny. W przypadku stabilnych stron zaleca się wykonywanie badania średnio dwa — trzy razy do roku.

Błędy w pliku robots.txt, brak mapy witryny, problemy z dostępem do treści (zabezpieczenia lub ograniczenia dostępu uniemożliwiające robotom wyszukiwarek zindeksowanie zawartości witryny) oraz błędy 404.

  • Czas ładowania strony — zbyt długi może prowadzić do utraty użytkowników i obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania;
  • Wskaźnik konwersji — liczba transakcji i wypełnionych formularzy;
  • Wskaźnik odrzuceń — liczba użytkowników wychodzących ze strony bez interakcji;
  • Treści i CTA — najważniejsze informacje powinny znaleźć się na górze witryny.

Wyszukiwarki nakładają kary na witryny internetowe, w których występują skopiowane treści, co wiąże się z obniżeniem pozycji w wynikach wyszukiwania. Duplicate content ma nie tylko negatywny wpływ na widoczność strony, ale także obniża jej autentyczność i może prowadzić do utraty zaufania użytkowników.

Ocena zgodności obejmuje m.in. analizę słów kluczowych, strukturę URL (adresy powinny być czytelne i przyjazne dla użytkownika oraz wyszukiwarki), responsywność oraz linkowanie wewnętrzne.